Chevy nadal buduje i sprzedaje Camaro SS, a nadal ma bardzo silny push-drążek V8, co daje 455 koni mechanicznych, co jest liczbą, która wyprzedziła Mustang GT do tego roku, a nawet teraz jest to tylko różnica pięciu koni mechanicznych. Dodajmy do tego doskonałe właściwości jezdne, a posiadamy jeden z najbardziej atrakcyjnych samochodów sportowych V8 na rynku.

Przykładem, który testowaliśmy był pod wieloma względami idealny samochód dla entuzjastów. Był to dobrze wyposażony model 2SS, najwyższy poziom trymera, a V8 został połączony z sześciobiegową ręczną skrzynią biegów. Został on zawieszony przez magiczne magnetyczne zawieszenie GM i został dostarczony z nowym pakietem Redline Chevy, który dodaje czerni i czerwieni akcentów dookoła samochodu. Ogółem nasza Camaro dotarło do nie tak taniego poziomu $47.530.

Skrzynia biegów a elektromechanika samochodowa w diagnostyce aut

Chevy Camaro to wiele samochodów. Myślałem, że gdy krążyłem wokół blokowych filarów i patrzyłem na długi kaptur. Ale to dobrze. Jest to muskularny, ale jednocześnie wyrafinowany, zwinny i mocny. Uwielbiam turbo cztery Chevy oferuje w Camaro, ale za każdym razem, gdy jeżdżę takim jak ten, zdaję sobie sprawę, że tak bym poszedł, gdybym był na rynku. Kamera V8 Camaro jest po prostu nieodparta. Ręczna przekładnia ma długie rzuty, ale jest precyzyjna, a działanie sprzęgła jest ładnie skalibrowane. Jest to fascynujące, satysfakcjonujące doświadczenie na drodze.

Camaro czuje się dobrze w narożnikach, podwozie jest szczelne, ale nieszalone obraźliwe, a jego dynamika wyprzedza ostatnie pokolenie. Samochód ma buforowy wygląd. Jest to zmiana subtelna w porównaniu z poprzednikiem, choć myślę, że jest lepiej dopasowana. Wydaje się, że fałdy po prostu wiszą lepiej, pewniej i pewniej. Jedyną moją skargą jest to, że wnętrze jest trochę proste. Materiały nie czują się wspaniale, ale układ graficzny i wzornictwo jest inteligentne. W sumie współczesne Camaro jest w dobrym miejscu. Jest to piękny, atrakcyjny i przyciągający wzrok.

Wynajem samochodów takich jak Chevy Camaro to prawdziwa przyjemność

Auto klima w takich samochodach

Po raz pierwszy za kierownicą Camaro. To było zabawne. Natychmiast zauważyłem ograniczoną widoczność, co sprawiało wrażenie, że pojazd jest martwym polem. Ale miałem zły tydzień, więc postanowiłem wstrzymać się z osądem i po prostu jechać, aby oczyścić głowę, a ten samochód dostarczył jeden z najprzyjemniejszych momentów, jakie miałem w ostatniej pamięci. Zabrałem ten esesman na drogę ekspresową, w górę i w dół Woodward Avenue oraz przez napęd-thru. Miałem tyle zabawy, że zapomniałem o rzeczach, które mi się nie podobały, gdy po raz pierwszy dostałem za koło. Trudno znaleźć i dostać się do portu USB, aby naładować telefon, lub dziwnie umieszczony przycisk awaryjnego oświetlenia, który został uruchomiony przez telefon komórkowy (trzymaj telefon w uchwycie na puchary w aparacie Camaro 2018). Zatrzaskowa zmiana biegów, ciężki dźwięk silnika w miarę jak wstaje się do prędkości (i tylko nieznacznie powyżej), wygodne koło, szybkość, te wszystkie przeważają nad tymi małymi kłopotami. Łatwo.

konieczna diagnostyka zawieszeniaByłem pod ogromnym wrażeniem, jak dobrze zaokrąglony jest ten samochód. Wszystko w tej sprawie jest naprawdę dobre. Silnik jest niesamowicie potężny i emituje wspaniały hałas przez wylot, ale nie jest tak głośny, że będziesz irytuje sąsiadów i przyciągniesz policjantów. Szokująca jest również jazda i balansowanie. Dzięki magnetycznemu sterowaniu jeżdżenia mogłem zostawić go w trybie toru i nadal czułem się wyjątkowo wygodnie na wzniesieniach, zapewniając jednocześnie imponującą zdolność pokonywania zakrętów. Podwozie jest również bardzo komunikatywne. Dodaj do tego super komfortową pozycję kierowcy, a Ty masz doskonały samochód sportowy i wspaniałego turystę.

Są jednak dziwactwa. Widoczność jest nadal słabym punktem, szczególnie od tyłu. Jeśli to możliwe, upewnij się, że masz możliwość monitorowania martwego pola, tak jak to miało miejsce w naszym przypadku. Jest on również nieco hałaśliwy w kokpicie, głównie z szumu dróg i opon. Jest też kwestia wnętrza. Na dolnym trymerze Camaros byłoby dobrze, ale przy przejściu do samochodu, który z łatwością przekracza 40.000 dolarów i miło byłoby mieć mniej tanich tworzyw sztucznych. Ale elementy sterujące są łatwe w użyciu, MyLink jest bardzo przyjaznym dla użytkownika systemem informacyjno-rozrywkowym, a pierścienie regulacji temperatury są nadal chłodne. Ogólnie rzecz biorąc, jest to świetnie zabawny i wygodny samochód z kilkoma szorstkimi krawędziami.