Od pierwszej chwili uderzyłem w przepustnicę i poczułem, że wszystkie 266 funtów na centymetr momentu obrotowego natychmiast rozbijają luźne przednie opony, chciałem mieć szansę na to, aby zatrzasnąć Chevy Bolt EV 2017. jak każdy inny luk na gorąco. Mimo że Chevy’s jest najlepsze próby wprowadzenia na rynek śruby EV EV. Jako zwrotnica jest to naprawdę hatchback. Dobry również. Wydaje mi się, że do tego dochodzi samochód, ponieważ zostałem zaproszony na kurs autocrossowy do prowadzenia pojazdów kołowych typu bolt EV. Co więcej, Chevy był na tyle odważny, że wprowadził Volkswagen GTI w 2017 roku, prawdopodobnie najlepszą klapę na gorąco.

Samochód EV na śrubę ma wiele do zrobienia. Akumulatory utrzymują środek ciężkości na niskim poziomie, a duże momenty obrotowe pomagają samochodom wydostać się z zakrętu z pewną złością. Kierowanie nie zapewnia wiele informacji zwrotnych, ale jest na tyle ważone i szybkie, że nie może być na zbyt małym torze. Hamulce są dobre dla hybrydy. Serwisowaniem auta zajmie się profesjonalny elektromechanik.

Podobnie jak w przypadku każdego toru autocrossowego, ten mały stożkowy tor jezdny sprzyjał manewrowalności i niskiej prędkości w porównaniu z prędkością płaską i boczną przyczepnością. Chevy jednak uznał, że należy wyposażyć Bolt EV w opony letnie, choć lekkie mżawki w dniu zdarzenia zaprzeczyły korzyściom. Opony na ciężkim starcie wyrzutowym to tylko 10 stóp, w porównaniu z 15 stopami na oponach odpornych na skręcanie. Wkręty były lepsze, a czasy okrążenia były nieco krótsze dzięki lepkiej gumie.

poszukiwany dobry elektromechanik

Montaż i serwis elektromechaniczny

Bolt EV był bardzo zabawny, a nie tylko dla EV. Były takie części trasy autocrossu, w których samochód naprawdę wyprzedził GTI, choć ten ostatni zazwyczaj kończy się szybszym czasem okrążenia. Moment obrotowy Chevy naprawdę pomógł, a krótkie przejazdy pomiędzy stożkami sprawiły, że nigdy nie zabrakło oddechu. Rolka nadwozia była minimalna, a hamulce regeneracyjne były zaskakująco sprawne. Z wystarczającym wysiłkiem udało się z lekkim podniesieniem nadsterowności.

Najdziwniejszą rzeczą w całym doświadczeniu był brak hałasu silnika. Prowadziłem pojazdy elektryczne, ale nigdy nie korzystałem z żadnego rodzaju aplikacji wykonawczej (oprócz gwoździowania przepustnicy w Tesla Model X P90D na rampie wjazdowej). Lekkie wybrzuszenie silnika elektrycznego zostało całkowicie zatuszowane przez hałas opon. GTI jest stosunkowo konserwatywnym samochodem, ale w porównaniu z Bolt jest tak głośny i równie uciążliwy jak Foxbody Ford Mustang z zardzewiałym wydechem.

Odszedłem z domu pod ogromnym wrażeniem. GTI było jeszcze szybsze i bardziej zabawne, ale Bolt EV był przyjemnością. Teraz musimy tylko przekonać Chevrolet Performance, że Bolt SS warty jest kłopotu.